Astfel, la finalul cercetarilor de piata, s-a ajuns la concluzia ca, desi brand-ul Antena 1 era pozitionat conform cu starea socio-culturala a romanilor, avea nevoie sa se conecteze la personalitatea, la efervescenta si veselia manifestarilor acestora.
Aceasta concluzie a dus la pozitionarea Antenei 1 drept „televiziunea care face dintr-un spatiu de locuit o adevarata casa a familiei”.
„Intregul proiect de rebranding a fost dezvoltat de echipa BrandTailors nu pentru a schimba brand-ul Antena 1, ci pentru a-l ajuta sa devina ceea ce este cu adevarat. Astfel se justifica si faptul ca am reintrodus in platforma brand-ului sloganul deja celebru – ‘Mereu aproape'”, a declarat Beatrice Danis, brand strategist.
Platforma strategica a fost materializata de compania Red Bee Media, selectata in urma unei licitatii internationale.
Din echipa BrandTailors care a realizat acest proiect au facut parte: Andreea Florea (strategie de brand, audit de brand, management de proiect), Beatrice Danis (strategie de brand, audit de brand) si Ionut Militaru (management de proiect).
BrandTailors activeaza pe piata de peste 6 ani, iar printre clientii sai se numara Unilever, Coca-Cola, Cadbury, GlaxoSmithKline, Dorna Lactate, Albalact sau Caroli Foods.